Trötter...

Ja idag har de vart en riktigt trötter dag allså.. Så nu ska jag bara se färdigt på Filip och fredrik sen så ska jag sova... Gud vad gott :) Jag har inte sove så bra inatt, de är ju någon somhar tage upp hela sängen och tillslut så låg jag på sängkanten + att min ena kudde försvan... Jag nämner inga namn, men HAN är inte hemma inatt ;) (tyvär) Så länge han inte gör de varje natt han är hemma så är de lugnt, men de är väl min tur att göra tillbaka antar jag ;) hehe...
Sen förstår jag inte att jag ska vara tvungen att vakna av tidningsbudet varje morgon/natt... Varje gång! Innan vi stängde fönstert i sovrumet så hörde jag tom när han/hon parkerade sykeln... Hmm, men jag kanske vänjer mig...

Jaigår så träffade Selma och jag andra mammor och bebisar :)Först kom Emelie & Vincenth, Sara & Michelle och Anceliga och Liam hit och vi var här och stre en stund. Sen gick vi ner till cafe paus och möte Marie och Neo. En trevlig eftermiddag. Roligt att hitta på något med folk som har barn i samma ålder ungefär somSelma är :)  Värt att göra om någon gång!

Idag ha min kusin Carro och faster Kersin vart här och fika. Annars har dagen vart lugn.

Imorgon kommer min mamma in till stan så då ska vi ner på stan och sådär, blir skoj de med :)


Nej nu blir de att bara titta på tv...
Ha de bra alla och sov gott!



*Kristoffer & Selma mina älsklingar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0