Tisdagen den 30/9-08

Ne du Jenny, de är inte lätt att veta vad man ska ha inte, finns ju så mycket att välja på :) hehe..
Jo! Självklart kan man redan längta efter julen! Det är ju nästan årets höjdpunkt ;) hihi....

Var det någon som såg dokumentären på 4an igår? Om de där "tanterna" i England som köppte sig dockor som såg ut som riktiga bebisar? Gud vilket konsigt folk de finns allså... En av dom ville inte ha barn allt för att det blir så mycket liv och skitigt och allt de som har med barn att göra. Så hon hade fyra dockor och jag tror att hon hade lika många barnvagnar, så hon tog sina dockor på promenad och körde omkring med dom som de var riktiga barn där i...
En tant bestälde en docka som såg ut precis som sitt barnbarn gjorde när han var litten...???

Ja i eftermiddag blir de promenad med Eva och sen ska vi tvätta mellan 5-9 ikväll... Så jag hoppas Kristoffer är hemma i bra tid så jag får lite hjälp :)

Ha en bra dag allihoppa!

Kommentarer
Postat av: marie

de tittade jag med på:P

2008-10-01 @ 19:11:16
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0