Söndagen den 28/9-08

Ja tidig uppgång idag, Selma vaknade vid kvart över 6 så då var de lika bra att å upp och städa eftersom vi får besök på förmiddagen... Sen i eftermiddag ska vi åka till Choffers pappa och hans familj i Långerud så det är en schemalagd dag igen :) hihi...

Ja igår så vaknade Selma vid Kvart över fem ungefär och hon ville inte sova då så familjen låg och mös i sängen en stund för att sedan gå upp och göra sig iårdning för en heldag i Åtorp, de var ju marken sen var vi till mamma och pappa :) Roligt med marken, då får man träffa en del folk som man aldrig träffar annars :) kul....

I fredags så var ju Selma och jag i degerfors hela dagen, från halv 10 på morgonen till sex på kvällen ungefär... Det var trevligt att åka och umgås med syrran och Emil en heldag :) Hoppas de blir fler gånger :) Vi var på promenad, titta på barna (Saltkråkan) och härja med Emil och Selma :) På kvällen var både jag och Choffer så trötta så vi de blev kvällmat från favoritstället MCDonalds :) Mums de!!! :)

Ja i torsdags så var ju Choffer ledig så vi var ute och gick och var på stan en sväng. Sedan jämnt efter 3 kom syrran och hämtade Selma eftersom att Choffer och jag skulle iväg och tatuera oss vid 16.00 :) Choffer gjorde en stjärna och jag gjorde Selmas namn :) Vi är hel nöjda båda två :) hehe...

Jajja, nej nu måste jag göra mig iordning... Måste snart te maxi och handla fika... Så vi har någe att bjuda på när de kommer folk:)



Men ha en skön dag i solen allihoppa!Min tattoo :)Choffers tattoo :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina =)

Gjorde det ont?

Jenny

2008-09-28 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0