Onsdagen den 24/9-08

Just nu ligger min tjej och sover i vaggnen på balkongen, hon har legga där ute i två timmar snart... Så länge har inte hon sove dagen på ganska länge nu. Men jag antar att det kan vara så att hon tycker att det är skönare att sova nerbäddad där ute än här inne i värmen.... Hon är ju som far sin, ganska varm av sig :) hehe... Våran lilla sötnos :)
Hon har vart ganska grinig nu ett par dagar... Så fort man har lagt henne i babygymet så har hon var jätte ledsen, de har till och med vart roligare att ligga på magen! Men jag hoppas att hennes vanliga glada jag är till baka snart :)

Ja vad so händer idag vet jag inte... De blir lugnt och hoppas på att Kristoffer inte blir allt för sen hem från Norge idag... Vore skönt att få hem honom i tid någon gång :) hehe... Men imorgon är han ledig så då får vi se vad vi hittar på ;) hehe...
 
Det var meningen att Selma och jag skulle följa med mormor, moster och kusin till Hjo på fredag men vi stälde in den resan så de får bli en annan gång. Få se om jag tar mig en tur ner till Åtorp på fredag iaf, vill ha hem de nya gardinerna till vardagsrumet nu så jag kan sy upp och sätta upp dom :) Annars så får de vänta tills på lördag då ska vi ju ändå ner på marken så de kanske är bättre att ta allt på en och samma gång... Ja vi får helt enkelt se hur de blir :)

Nej jag tror jag har en diskmaskin som är färdig för att plockas ur nu, så jag får väl ta och syselsätta mig med den en stund :) hehe...

Ha en trevlig dag i solen!!!

Våran älskling!Så här tycker Selma om babygymet just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0