Måndagen den 29/9-08

Tack Jenny :D
Ja de känns ju när man gör den men bara de slutar så känner man ju inte av det. Så det är ju en kort smärta :) Tur de kanske :) hehe... Skoj att ses i lördags där en sväng :D

Ja idag sov Selma till halv 7 :) Eftersom Choffer var ledig idag så gick han upp och bytte blöja och matta henne. Men när sen ville hon inte sova så då fick Choffer lägga sig igen eftersom att han är påväg in i Norge nu.
Så Selma och jag lekte i babygymet en timme eller något, sedan blev hon trött så vi tog med oss tutten till pappa i sängen och la oss och sov igen. Sen sov vi till 10 vilket var väldigt skönt eftersom vi ändå har vart uppe tidigt nu några dagar...
Sen åkte vi till Karlskoga och handla på willys och var in på hm en snabbis... :)
Sedan blev de hem och laga mat och så. Vi skulle ha tage en promenad idag, men jag blev så trött så jag orkade inte tyvär... Men imorgon ska Selma och jag på promenad med Eva :) Ska bli roligt, det var ett tag sedan nu igen... Tyvär...

Ja och nu sitter jag här och tittar på Idol, Selma ligger och sover sedan halv 8 eller något :) Så nu har jag avnjöte en risgrynsgröts talrik, vilket var underbart gott allså! :)

Igår var vi ju på kalasi Långerud då Choffers lillebror fyller år idag. Till en början var Selma glad och gör go. Sen blev de som om någon körde kniven i henne... Hon blev jätte ledsen... Efter det att hon hade äte ungefär 200ml så somnade hon i mina armar. Men när hon vaknade var hon glad en liten stund, men sedan blev hon jätte ledsen igen... Så vi beslöt oss för att åka hem igen. Men så fort hon kom in i bilstolen så blev hon jättelugn och nöjd? Så vi gissade på att hon inte var på humör för att vara borta igår. Man blir ju nästan helt hjärtekrossad när hon blir sån ju :(  Våran lilla tjej :)

Kan det inte vara jul snart? Längtar massor nu! Ska bli så roligt att få fira sin första jul med Selma! Visst än är hon liten, men ändå, de kommer bli annorlunda och mysigare :) Jag tror att till och med Choffer kommer tycka om julen nu :) Ja, de är ju "snart" första advet, så då kan man ju börja pynta lite iaf  :) hehe... Roligt :) Får se om vi ska ha julgranen frame i år, om den nu får vara i fred för Sören, ja de återstår att se. Men jag vill ju ändå lägga julklapparna där under nu när Selma är här :) hehe...

Nej nu är de färdigt för ikväll... Ska se färdigt på Idol sen blir de nog sängen :)
Ha en trevlig kväll allihoppa!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej, det va skönt att höra =) nångång ska jag också göra en tatuering, ska bara komma på vad jag ska göra flr nåt =)

Du kan ju inte redan längta efter julen knäppis! ;)

Jag längtar efter sommarn jag hehe.

Hälsa selma.

2008-09-29 @ 21:58:54
Postat av: Anonym

he he, kul att det är fler som längtar till jul, jag har nedräkning tills jag kan börja ta fram ljusstakar o gardiner..=) Kul för er också o fira eran första jul med selma! ha de bra. kram

2008-10-01 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0