Måndag 22/9-08

Idag blir våran tjej 3 månader :) Ujj vad tiden går fort allså! Snart är de jul med, så när pengarna rullar in i slutet på oktober blir de att börja köppa julklappar :D Selma kommer bada i paket har jag en känsla av :) hehe :)

Nu är v äntligen färdiga med klädder till dopet med! Skönt! Vi var till Örebro i fredags och där fanns det en del att välja på. :) Selma har fåt klädder av mormor som hon ska ha på sig på dopet hon kommer vara så underbart söt våran lilla tjej :)
Efter vi hade vart i örebro så åkte vi till degerfors till syrran och hälsade på henne och hennes familj, gissa o Selma blev glad över att träffa kusin Emil och resten av dom :) Så där blev vi kvar resten av kvällen, åt massa god mat och titta på musikprogram på tv. Så de var en mycket trevlig kväll kan jag lova :) Det tackar vi för och de får vi göra om snart och spela massa spel med :D ROLIGT!!!
Så när vi var där så tog vi och bestämde ett datum för när vi syskon med våra kärlekar ska iväg och bowla, äta god mat och göra julklappslottningen :) Så den 25e oktober blir de, så då ska vi vara ifrån Selma riktigt länge den kvällen... Men hoppas att barnvakten kan vara här då för jag vill ha min lilla tjej hemma när vi kommer hem... Kristoffer har nog inga problem att lämna henne för några timmar, men jag som högst vart ifrån henne två timmar sen hon kommer nog längta väldigt mycket... Ja vi får se hur de går...

I lördags så stor städa vi hela lägenheten med, jag stod på knä inne i badrumet och skrubade golvet efter vägarna, det blir ju aldrig riktigt rent där när man bara moppar så nu är de frächt igen :) Skönt att ha gjort ett ryck lixom! När vi höll på att städa kom min bror och hans tjej in så de blev en paus där på några timmar så vi tog och åt pizza och umgicks en stund :) trevligt de med :)

I söndags började vi men en promenad för att sedan åka ner till Nybble på kalas, choffers farmor fyllde år. Så där blev vi kvar hela eftermiddagen ungefär tills choffer skulle iväg och jobba.

Massa promenader har de bleve de senaste dagarna nu me, så skönt och vädret är på topp! Hoppas de håller i sig tills på lördag då det är Åtorps marken och det går bara inte att missa vilket väder de är! Så då blir de väl att äta god mat hos mor och far :) Får se vad de slänger ihopp för gott, men jag hoppas på kollsoppa :) MUMS, de är äkta marken mat de. Mormor gjorde jämnt de under tiden hon var pigg och årkade göra det :) Men vi får se, vad de än gör så blir de nog gott :D

Ja de var väl de jag hade att berätta för idag, hoppas alla får en bra Måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0