Godmorgon!

Ja då sitter man här ett tag och tänkte uppdatera lite vad som har hänt och vad som kommer att hända ;)

Nu i ett par dagar så har jag vart inne i ett litet städstim... Jag tvätta skåplukorna i köket, putsat av kacklet i köket, städat ur sopskåpet, tvättat fönstret i köket och i vardagsrumet.... Så idag blir det att putsa resten av fönstrena i lägenheten och sedan damsuga och skura golven tror jag... Vi får se vad jag hinner med under dagen, de är ju inte de enda som händer idag... Vid elva så ska vi på återträff med föräldragruppen, och sedan måste vi till maxi handla :)

Igår så var vi på stan och tog en fika med Emelie och Vinchent, efter det så tog vi och åkte till Karlstad, vi är tvugna att titta efter dopklädder nu :) Så jag hittade faktiskt ett par svarta stövlar som jag köppte :) Hihi, roligt när man hittar något iaf!
Sen får vi väl se vad de blir mer, men hoppas att kläningen finns kvar som jag pröva igår när det kommer in mer pengar på kontot :)

Till veckan ska älsklingen igång och jobba igen, kommer kännas konstigt nu när han har vart sjukskriven i tre veckor... Bara hoppas de kommer gå bra för han...
Så till veckan så blir de nog en fika med ett gäng andra mammor och deras små söta :) Men vi får se hur de blir :) Hihi...

Selma sover så bra om nätterna nu... Hon äter sitt sista mål runt åta på kvällen och sover sedan ungefär till sex på morgonen :) Så skönt allså! Vissa mornar så somnar hon då igen efter att hon har äte men inte idag, de går ju inte att sova om man är jätte pigg och jätte glad :) Så nu ligger hon i babygymet och roar sig , men jag tror inte att det är så länge kvar innan hon somnar, hon ser ganska trött ut :)


Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

hihi klart du ska med :D:D

2008-09-12 @ 09:08:42
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0