Gokväll!

Imorse vaknade vi klockan 8 av en jätte glad tjej som låg och pratade jätte högt inne i sitt rum :) Hon var verkligen nöjd :) hehe, så roligt att vakna av en sådan grej :) Hon är de underbaraste som finns :D

Idag har vi gåt ett varv på stan och letat efter kläder till dopet, men vi hittar verkligen inget, å nu hoppas jag verkligen att jag får tag på den där klänningen som jag provade i karlstad allså... Så får vi hoppas att Kristoffer får tag på kläder han vill ha med... Men de är inte lätt de allså... hehe...

Nu har vi precis komme hem efter en eftermiddags promenad uppe i spåret på björkvalen. En fin runda men nästa gång ska vi gå de långa varvet vi vågade inte de idag med tanke på Kristoffers fot. Men de går bättre och bättre iaf, skönt för han de :)

Ja imorgon kommer mamma och pappa in och ska äte lite mat och sådär, ska bli skoj de.
Vi får väl se med ifall om Kristoffer, jag och Selma tar en tur och går ett varv i spåret på Hultet för att se hur de är :) Men de merks i morgon de :) hehe...

Ne nu ska jag ta och fixa iårdning någon kvälls mat, de kurrar i magen nu :)
ha en härlig lördags kväll nu allihoppa!



http://terese87svensso.bilddagboken.se/p/main.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0