Goddag :)

Just nu sitter jag inne i Selmas rum och lyssnar på henne när hon leker i babygymet hon grejar hej villt :) Sen när hon lekt färdigt så blir de att lägge henne i vagnen och sedan gå ut på en promenad tror jag :)
Vi tog allt en runda uppe på Hultet igår, skönt och härligt! Hoppas på att vi kan komma igång mer och mer med promenaderna nu igen när Kristoffer börjar bli bra i foten igen!

Mamma och pappa var ju inne igår kväll med, det var roligt att de kom in en stund. Selma blev nog extra glad verka de som :)

Idag är de första gången hon har på sig storlek 62 på klädderna, hon börjar växa i de nu, men byxerna är fortfarande förstora  i midjan på henne, men hon växer väl i dom med :) Så nu är väl storlek 56 snart bara ett minne.... :) Här om dagen tog jag fram en låda som jag började lägge ner hennes urväxta klädder i, tycker de känns så tråkigt, tiden går ju så fort, nu kan man inte förstå att hon ens har haft storlek 44-50 lixom... Men men. Någon gång kanske man får ta fram den där lådan igen och ta på en ny liten bebise de klädderna... Det är nästan så man längtar lite. Men de dröjer allt några år till des! Nu får vi se fram emot Kristoffers kusin som kommer i Januari/Februri där någon gång :) Ska bli så roligt med en bebis till i familjen :) hehe...

Ja idag jobba älsklingen igen, känns tomt men de är ändå skönt på någe viss... Man återvänder till de normala igen... De är nog skönt både fr han och mig :) Men det är allt underbart att ha han hemma med :)

Nej, nu börjar Selma bli otålig, så jag ska klä på henne lite mer kläder så ska vi gå ut i friska luften en stund :)
Ha de bra allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0