God natt :)

Ja nu sitter Kristoffer och ger Selma mat, sen är det dags att gå och lägga sig, ska bli såå skönt att sova. Fast jag fick sovmorgon till halv 12 idag... Jag är lite sleten nu ett tag, de blir väl så eftersom Kristoffer har så ont i foten och inte orkar göra så mycket. Det är ju jag som gör de mesta här hemma nu. Men han gör ju givetviss så gott han kan och orkar. Så det är skönt det.

I lördags kväll (19.00) så var jag nere på stan och tittade på när bror min körde på stats raycet. Kristoffer orkade inte följa med så han och Selma stanade hemma. Så när jag öppnade när jag kom hem så mötes jag en underbar lukt, älsklingen hade hoppat omkring på sina krykor och tänt en massa ljus så det var värsta mys stämningen här hemma när jag kom :) Så gulligt :) Han är de bästa som finns och Selma förstors :)

Nu har vi börjat att blanda Selmas mat med ersättning 1 och 2. 4 måt av ettan och 1 måt av tvåan. Och nu blir hon verkligen nöjd de merks. Hon känns mycke piggare och gladare och de verkar som hon sover goare, så det är skönt det!
Hon är så underbar våran underbara prinsessa :) Det finnaste som finns!

Imorgon ska älsklingen ttill sjukhuset med sin fot, så då får vi se om han blir sjukskriven änu längre eller hur de går. Men jag antar att han blir de, han kan ju knappt gå på foten än och det är ju en fördel i hans jobb lixom... Men vi får väl helt enkelt se hur de går...

Ja idag så var "tant" Julia här och hälsade på med, så Selma fick en ros bil lampa :)) Gör cool! Så den blir de att stäla in i hennes rum :) Hihi...
Undertiden Julia var här så kom även Rebecca och Malte förbi en sväng! Så roligt att få träffa dom och äntligen få träffa Malte! :) hihi... En riktigt sött kille allså :)
Vi får se om de blir en tur till baby cafet med dom ngon dag :) Roligt :)


Ja men de var väl de jag hade att berätta för den här gången :)
Ha de så bra allihoppa!
Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0