God natt 2 :)

Ja de får nog bli sängen snart allså, gud vad underbart gott :) hihi!
I morse vaknade jag av att gumman var hungrig klockan 6, jag blev lite småförvånad med tanke på att hon åt vid 22.00 sen inget under natten. Jag menar hon brukar sova 6 timmar och sen ska hon ha mat, men inte i natt :) Så jag gick upp och matade henne sen gick vi in i sängen och la oss och myste med pappa :) Vi somnade en stund, men Selma som hade sove så gott och länge i natt var inte alls så trött som vi var :) hehe...

Ja idag var vi ju till sjukhuset igen, så nu är han sjukskriven den här veckan ut och hela nästa vecka... Ganska gott att ha han hemma, men de ska allt bli gott när man får återgå till de normala igen... :)

Ja de var väl de jag ville skriva av mig antar jag :) hihi...
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0