Torsdagen den 9/10-08

Godmorgon allihoppa!!!
Ja idag när Choffers klocka ringde vid halv 8 blev båda lite förvånade... Det första Choffer fråga var om jag hade vart uppe med Selma men de hade jag ju inte. Så vi gick upp, jag durchade och sådär och Choffer började ta fram frukosten. Så vid kvart i 8 ungefär hörde vi att gumman vaknade :) Så då hade hon sove sedan 7 igårkväll :) Hmm, de känns nu att man får sova bra vissa nätter, hon skämer bort oss den lilla godingen :) hehe...
Nu sitter jag på golvet brevid Selma i hennes rum, väntar på att hon ska vända sig från rygg till mage och jag tror inte de är sååå långt borta längre... Vilken dag som hälst kan de hända känns de som nu :)

Idag ska Selma ch jag gå och hälsa på Emma :) Ska bli roligt att se hur de bor nu! Var ju ett bra tag sedan jag träffade henne med så det ska bli skoj det med :) Hoppas de blir oftare nu när vi bor så nära varandra :)

Igår så var vi på marken, först med Emelie och Vincenth, sedan möte Selma och jag upp mamma så vi gick till paus och åt mat och jag fick hoppa in och klippa mig! Det var ingen kö, och när mamma ändå var med och hade gumman så var de lika bra! Skönt att vara nyklippt till dopet nästa vecka :) Ser ju lite bättre ut då med :) Sen får vi se hur ekonomin ser ut i slutet av nästa vecka om det får bli att färga med, skulle behövas de med kan jag tala om.... :)

Nej, nu tror jag att det är en liten tjej här som är lite sur, hon tycker nog mamma är tråkig :P
Men ha en bra dag allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0