Torsdagen den 2/10-08 Inlägg nr2

Ja då sitter man här en sväng igen då :)

Selma har fått symtom på sina sprutor nu... Hon är lite små gnälig och hade 38,2 i feber... Så hon har fått en tablet så hoppas de blir bättre. Tycker inte om när mig tjej har feber... Hon har haft feber en gång förut så vi behöver inte ha mer feber på ett tag nu... Min tjej...

Ja nu har vi Atos här ett tag igen, Choffers lillasyster ligger på sjukus. Hon har förstorad lever och mjälte. Så hon kan knappt andas och bara spyr... Stakars liten... Så mor deras är med inne på sjukhuset i Karlstad. Hoppas de blir bra snart...

Så efter vi hämtat Atos så gick vi till konsom så jag sprang in och köppte hundmat och mjölk. När jag kommer till kassan och ska betala säger hon i kassan 101kr tack.
Jag ger fram en hundring och säger sedan
-Inga mynt?
Tanten i kassan tittar lite konstigt på mig, då kommer jag på att jaaa de fattas en krona! Haha, hur dum kan man va ibland allså!? Blond kanske? ;)


Idag har T"oker" och syrran vart här :) Vi gick på stan med en sväng oh sen till paus och fika. Sen gick vi hem hit så fick syrran härja med Selma en stund och jag med Emil :) Skoj :)

Imorgon ska jag och Selma till Emeli och Vincenth en sväng. Om de nu inte är så att Selma är mer dålig imorgon för då stana vi hemma. Men hoppas de är bätte då iaf :)

Nej nu ska jag titta på tv lite...
Ha en forsat trevlig kväll allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0