Tisdagen den 7/10-08

Urch, dena natten var inte den roligaste direkt... Min magge var kass allså! Toan var min vän kan jag säga... Urch och fy... Tur att Kristoffer var ledig idag, han var en ängel och gick upp med Selma när hon vaknade i morse så jag fick sova lite längre. Tack älskling :) 
Hoppas de inte blir samma inatt, de orkar jag inte med...
Sen idag har vi städat lite. Eller vi och vi... Kristoffer har städat eftersom jag inte vart riktigt kry idag. De enda jag gjort är att torka golven. Kristoffer och Selma har vart och handlat och grejat de :) Första gången det bara var de två som handla :) hehe... Sen åkte de till gärn och maskin så Kristoffer fick beställa nya arbetsbyxor, han slapp tillockmed betala momsen för han i kassan tyckte Selma var så sött :)  Men det visste vi ju redan ;)

Igår morse när Selma vaknade så tänkte jag nej inte redan! Jag trodde att klockan var fyra, fem eller något. Men när jag tittade på klockan så var hon tio över sju så då tyckte jag att det inte var så mycket att klaga över :) Så vi gick upp och åt frukost och grejade sen efter Selma hade äte den andra gången så var det dags för en promenad med Carro. När Selma och jag var påväg hem så kom Eva och cykla förbi, så vi tog en tur på stan och tog en fika :)
Sen gick Selma och jag hem och lekte lite och inväntade att pappa skulle komma hem :)

Imorgon är de marken här i stan. Så det blir att vandra omkring där en sväng, men de är väl bara massa skit som vanligt... hehe... :)

Idag har jag även skikat in ett brev till förlossningen i Karlstad och bestält hem min förlossningsjournal :) Så vi får se när den kommer, ska bli kull att läsa den :) Antagligen så står de väl inte så mycket i den men de är ju ändå lite klockslag och så där så man får lite mer koll på hur allt gick och sådär... :) hehe...

Ne nu ska jag titta på främande fågel här...
Ha en trevlig kväll allihoppa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0