Tisdagen den 14/10-08

Vilket finnt väder de är idag! När vi var ute och gick på förmiddagen idag så blev man nästan för varm! Det är mitten av oktober! Ska de inte bli kallt snart! Visst jag klagar inte, men de känns som de kommer vara en väldigt lång höst och ingen vinter...?
Jag vill ju ändå ha vinter med, lite snö och sådär så Selma kan få prova att åka lite pulka framåt feberuari, mars där. Ja om de nu kommer finnas någon snö allså...

Ja promenad med Eva nu på förmiddagen allså, sen när vi kom hem igen så fick Selma mat sen somnade hon. Jag passade på att hoppa i durchen och sedan vika serveter. (har förövrigt vikt 23 serverter nu, har väl ungefär 20 kvar) Men mitt i servetvikandet så drog de någon dåre igång och borra i lägenheten/kontoret(?) under oss så Selma vaknade och blev jätte rädd! Så vi byeblöjan och sedan så satte jag henne i babysitern där hon somnade om igen. Hon verkar vara väldigt trött idag. Visst jag vaknade av att hon låg och pratade med djuren över sängen vid sex imorse. Så en liten stund senare var de dags för mat. Men sedan somnade hon om, så sov vi till och från till halv 10... Jätte skönt, så tycker de e lite konsigt att hon är så trött idag. Men visst, man et ju hur man är själv ibland, de känns som man kan sova en hel dag utan att de ger någon verkan övehuvudtaget :) hehe...

Runt fem ska hon ha mat igen så efter de ska vi ta en promenad till maxi och handla lite, måste ha grejer till kakan jag ska göra ikväll till föräldragruppen imorgon...

Jajja, ne nu måste jag ta och äta något... Är lite hunrig faktiskt... Hmm, undra vad man ska göra för mat idag? Förslag någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0