Söndagen den 5/10-08

Söndag då... Ja vad har hänt sedan sisst?
Jo idag så vakna Selma vid halv 6 så de var dags för mat och sådär. Sen somnade vi om till nio då och och jag gick upp, Choffer som var lite seg idag sov till elva... Sen när han vaka till så åkte vi till Åtorp där vi åt mat hos mamma och pappa, hämtade även lite grejer som vi hade glömt sen förra helgen. Sen innan vi åkte hem så åkte vi till min storebror och hämtade en sackosäck som dom inte vill ha kvar nu när de ska flytta :) Och Selma fick en jätte fin bamsebody :) Tackar vi så mycket för :)  
Sen när vi kom hem så tog vi en promenad till Choffers mamma och lämnade Atos, de är ju hemma från sjukhuset nu på grund av att det var magsjuka som gick där så det var bättre att skicka hem henne annars kunde de bli mycket värre för henne och det vill vi ju inte... (vi gick inte in på grund av smittrisk) Så nu får han vara hemma igen, skönt för han de :)Han brydde sig inte ens när vi gick och de brukar han nästan göra jämnt, men de känns väl inte rätt för han att vara här sedan Selma kom... 

Igår lördag så gick vi upp vid sex och matade Selma sen eftersom vi har haft Atos här så bestämde vi oss för att det var lika bra att gå ut och ta en promenad :) Skönt att vara ute innan nästan alla andra inte är det :) Sen gick vi hem och åt frukost och städa. Sen var vi iväg på mässan som var här i stan med Magnus, inte så mycket att ha men skoj att göra något man inte brukar göra :) Sen handla vi lite och sådär...
Sen var det dags att åka hem och invänta kvällen! Då det var poker spel på gång här. Så Emeli, Robert, lilla Vincenth, Magnus, Erik, Gustav, Anna, Emil och Bäsart (tror man stavar så) var här. De flesta spela men Emelie, Vincenth och jag titta på tv, Selma och sov som en stok och stördes inte av att det var folk här och lite livat :) Skönt de, då vet man att man kan träffa folk och sådär utan att hon blir störd när hon sover. (Nu menar inte jag att man ska ha värsta festerna eller något sådant med gör mycket folk! Utan som det var igår, man träffas och har de trevligt, umgås helt enkelt!)
Synd att Choffer åkte ut bara, potten var ju ändå på 800... Men han tar de nästa gång :)
Jag kan nästan tro att jag drack igår, så ont i hivet som jag har haft.... Men jag var helt nykter :) Tycker de känns onödigt och dumt att både Choffer och jag dricker när Selma är hemma... Så de får man passa på att göra de gånger när man har barnvakt övernatten när vi nu vill ha de ;) hehe...

Ja fredagen hände det väl inte specielt mycket... Erik var här så vi satt och titta på tv. Erik och Choffer ville se på Rambo men jag ville de Doobidoo och singing bee, så förlåt för att jag inte ville se på Rambo... Men ni fick titta utan mig, jag kunde ha titta inne i sovrumet, men Choffer vägrade ju eftersom jag inte ville se  ;)  hehe...

ja imorgon ska nog Selma och jag träffa min kusin Carro, på onsdag är de väl marken här så då blir de träffa Emelie och Vincenth :) Sen på fredag ska vi nog hem till Emelie, Robert och Vincenth och äta taccos :) Gott gott :D Blir nog skkoj de :) hehe... 

Ne, ha en bra kväll allihoppa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0