Onsdagen den 22/10-08


Jag antar att det är tomt uppe på KPS nu...
Du var ju en av de solstrålar som kunde få alla till att skratta och le.
Det är många som saknar dig,
Det är många som älskar dig!
Jag kände dig inte så men jag kan ändå känna tomheten!

Villa i frid
Marcin!












Jahopp. Vad ska jag mer skriva om...
Kanske ska berätta att Selmisen har börja med små smakportioner nuoch det går riktigt bra! Skönt det :) Sen blir våran älskling fyra månader idag med :) Hon växer och blir stor våran tjej :)

Sedan kan jag även berätta att på förmiddagen var jag ute och gick med Emma en sväng, visst de blåser men de blir allt bra varmt ändå!
Sedan vid 1 träffade vi Emelei och Vincenth och gick på babycafet en stund sedan vidare till paus och fika...

Ja de var dagens upplevelser, ska snart gå till pressbyrån och hämta ut ett HM paket med :) skoj!








Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Selma på 4 månaders dagen önskar moster m fam.

2008-10-22 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0