Onsdagen den 1/10-08

Redan oktober! Det säger bara bang så är de snart 09! Herre gud!

Ja idag har jag och älsklingen inte äte godis eller chips på en månad :) Är lite stolt faktiskt! Jag godismonster nr 1 lixom! :) hehe... Sen dricker vi inte alls lika mycke dricka längre, de e bra de med :) Så nu är det bara att komma igång med promenader ordentligt så kanske de blir bra de här :)

Ja undra hur de går för Emma och Martin nu då, om de har flytta in te stan än eller hur de är. Idag skulle de ju iaf få nycklarna om de inte redan har fått dom. Jag måste ringa henne någon dag för å se hur de går så får Selma och jag komma och hälsa på :) Skoj skoj :)

Imorgon ska jag till BVC och väga och mäta Selma, hon ska även få sina sprutor :S urch och fy... Min lilla tjej kommer säkert bli jätte ledsen :( Otur att Choffer jobbar annars hade han fått följt med.

Mmm, de var väl de jag hade att berätta för idag tror jag... Men de kanske kommer en uppdatering ikväll, vi får se :)

Kommentarer
Postat av: marie

spännande och se hur mycket hon växt. ja sprutorna är jobbigt neo blir alltid sååå ledsen tycker de är jättejobbigt

2008-10-01 @ 19:10:38
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: michellesmamma<3

Hur mkt vägde hon då? :D

2008-10-02 @ 08:42:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0