Måndagen den 13/10-08

Mamma fikan imorgon är innstäld. Vilket jag tycker är ganska skönt! Just efersom jag ska ut och gå med Eva imorgon, sen måse jag nästan bli färdig mer servetvikningarna + att jag skulle behöva tvätta lite... Hmm, ja som sagt, de finns en del att göra... Det blir ju mer mamma fikor i framtiden hoppas jag :)

Sen måste jag baka en snoddas kaka imorgon med, de är föräldragrupp på onsdag och det är vi som ska bjuda på fika... Men kakbakande blir de inte förrens Älsklingen är hemma från norge. Selma är inne i en period nu så hon ska ha uppmerksamhet hela tiden annars blir hon sur och grinig... Men de går nog över snart, hon är väl inne i en period helt enkelt :)

Jag har även en ide för en ny tatuering...
Jag vill ha fem små små, allså jätte små stjärnor, vart vet jag inte än.
Men de ska iaf vara en stjärna för mamma, en för pappa, en för Ronnie, en för Maria och en för Micke :)


Sanna vännerna och familjen är de bästa som finns!
Det är de man ska vara rädd om!



Kommentarer
Postat av: marie

tack så mycket gumman för dina fina ord i min blogg sånt värmer massa<3

2008-10-14 @ 09:11:35
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0