Snö

Ja de är verkligen vitt ute nu! Det är så mysigt! Det blir en sådan julstämning så jag var tvungen att sätta upp julgardinerna i köket igår :) Men ljusstakarna väntar jag med till helgen eller början av nästa vecka :) Hoppas även på att snön kommer ligga kvar nu med!

Selma har vart på underbart humör hela helgen! Bara skratta och prattat i massor! Vissa stunder har vi bara kunna skratta åt henne för att hon är så charmig :) Vårat egna lilla charmtroll!

Lördagen åkte vi även till min bror MIcke nere i åtorp, åt tacos och spelade buzz. Även om inte alla hade humöret på topp så var de skönt att komma hemmifrån en stund.

Ja och i söndags så köppte vi faktiskt godis med... Första gången på nästan 3 månader som vi åt! Men nu känner jag att det är bra igen så de dröjer nog en stund igen till nästa gång! Vore skönt om jag kunde komma över mitt godis beroende... För de är jag verkligen, eller var... Jag är knappt sugen längre :)


Jajja... De var de roliga för denna gången tror jag... Men ha de bra allihoppa och njut av snön riktigt rejällt nu!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0