Måndagen den 17/11-08

Underbar!
Ja det finns nog inget som är så underbar som våran lilla tjej!
Så fort hon ler, skrattar ja allt så slår alltid hjärtat ett extra slag.
Helt underbart är det även när hon somnar i ens armar, man blir bara sittnas där och tittar och njuter!
Hon är så underbar!
Våran lilla älskling!

Ibland kommer vissa onda tankar över en, tänk om det skulle hända henne något!
Vad skulle vi göra då,
Hur skulle man kunna gå vidare?
Hon är ju vårat allt,
våran underbara lilla tjej!



Jai lördags var ju älsklingen på bio... Jag vet inte när jag kände mig så ensam senast... Selmisen var jätte trött och tog kvällen redan vid kvart över sex... Jag kunde inte hindra henne, hon var ju så trött, våran underbaring!
Men gud vad gott de var när älsklingen kom hem igen!
Älskar han massor!

Hmm, har planer på att gå ut idag. Men vi har ingen termometer så jag ser inte hur kallt de är ute så jag vet inte hur jag ska klä Selma... Är det någon som har någe bra förslag?

Nej, nu ska jag gå till min älsklings tjej och mysa lite :)
Ha de bra allihoppa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0