Fredagen den 14e november 2008

Just nu sitter jag här och skriver ut lite kort som ska in i fotoalbumet... Jag ligger lite efter nu :P hehe...
Vad de merks med vad lite kort man tar nu om man jämnför med i början1 Eller jo jag tar mycket kort men de är mycket som man inte vill ha i albumet. :) hehe...

Ja imorgon kväll ska Kristoffer på bio i Karlstad med Erik, Peter och Kristin, Jams Bond... JA då förstår nog alla varför inte jag ska med... JAg har inte set någon av de tidigare så varför ska jag då se denna? På bio dessutom! Nej, mitt bio besök sparar jag till något jag verkligen vill se :) Så får Kristoffer vara hemma då istället ;) eller så fixar vi barnvakt till den gången :) ja, vi får se...
Så för min del blir de en kväll hemma i soffan med gurka och morötter :D mumms de!

Ja, de var väl de jag hade att berätta för idag...
Händer inte så mycket sen funderar jag på att sluta med bloggen överhuvetaget... Sen kanske jag kommer sluta att uppdatera bilddagboken med, men de beror på om de blir någon ny mobil för då kommer de bli en bloggspot istället, de är ju mycket smidigare! Ja vi får se vad de blir, tiden får avgöra :)


Ha en trevlig helg allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0