Söndag

Åter igen så har en lång och härlig helg paserat och det är dags för en ny vecka.

Det som har hänt i helgen är att i fredags var vi till örebro och gick i lite affärer, sedan åkte vi till degerfors och hämtade Emil på dagis och åkte hem och härjade med honom :)

I lördags var det dags för den årliga södra viken dagen så vi bestämde oss att åka dit. Med oss på vår färd var Peter och Kristin. Där uppe var det massor av sol och enhel del folk. Efter vi hade vart på viken var det dags att åka till Sunne där det blev mat och glass :)
Senare på kvällen så var det bara att vara hemma och ta de lugnt och skönt :)

Idag (söndag) så är det städning som har stått på listan. Skönt att få städa av ett tag, underbart såhär efteråt iaf :)
Älsklingen är helt otrolig, han är så duktig så :)
Sen har vi äntligen kopplat in våran tvättmaskin i lägenheten idag, skönt kan jag lova :) Men de mesta ska ändå tvättas i tvätt stugan, där ute får man ju ändå allt tort på en gång :) Men bra att ha om det skulle bli akut med någonting :)

Det som händer i veckan är att det är skola, vad som händer där vet jag inte. Men jag ska lämna in lite grejer som jag inte har gjort, men de e ju snabbt fixat :)
På torsdag så ska jag först till barnmorskan på morgonen och mäta magen och lyssna på bebisens hjärta :) Sen på eftermiddagen så är det föräldragrupp igen :) Skönt att choffer är ledig då så jag slipper gå själv :)
På torsdag ska vi även göra en felsökning på bilen för att få reda på vad det är för fel på AC:en... Det är inte så skönt att åka bil i dena värmen utan fläkt faktiskt... :) Men snart kan ju hoppas att det är fixat :)

Annars så tror jag inte att det händer så mycket... Det blir nog ganska lugnt :)


Ja nu är det mindre än två månader kvar tills det är beräknat att våran ängel ska vara hos oss :D Längtar mer och mer för varje dag som går!  Sen när man är inne och läser om folk som precis har fått barn och läser om deras glädje så längar man änu mer! :) Men snaaaart så är det våran tur :)

Det var väl det jag hade på hjärtat :) Hopaps ni har det bra!
Ta hand om er och varandra!

Puss från mig här hemma i soffan :)

Kommentarer
Postat av: sara

var det trevligt på södraviken? :P vi får ta o träffas och fika alla snart igen ju :D kram på dej :D

2008-05-12 @ 10:00:22
URL: http://saramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0