morsdag

ja då var det den dagen idag, tänk om ett år är det även min dag :) så underbart!
dagen har tillbringats nere i Åtorp hos mamma och pappa där det bjöds på grillat och potatisgratäng :D mumma!
mamma som hade vart i ullared i veckan hade köppt två vattenpistoler till Emil, och ja... gissa hur det går med en familj som oss? jo det vart vatten krig på hög nivå, hinkar åkte fram och min syster och choffer hade nog knappt en torr tråd på kroppen :) haha, en annan var ju lite lugn av sig och kasta bara lite vatten då och då :P men jag antar att efter bebisen har kommer så vill nog folk göra hämnd på mig och då är det min tur att bli genomblöt :) de e bra så länge man har något att skylla på :) haha! så nu sitter jag här hemma i soffan och är helt slut! det kommer nog inte dröja allt för länge innan jag tar och myser ner mig i sängen... själv tyvär eftersom älsklingen sitter i lasbilen på väg in te norge...

imorgon går man in för den sista skolveckan på fritidsledarlinjen... de känns konstigt, men gud vad underbart! snart är de slut och sedan dröjer det innan jag ska plugga igen känns de som :) efter mamma ledigheten blir de att söka jobb, jobb och jobb hoppas att man hittar något då :)

träffade emma i lördags med, det var mysigt de. de blev att gå till the pub och äta mat och sedan gå och titta på alla bilar från crusingen :) mycket finn fanns det allt :) hehe...


vett ni, nu är det 45 dagar kvar till beräknad förlossning:) snart har vi våran älskling hos oss, och på lördag blir det förhoppningsviss att åka och hämta barnvagnen ifrån babyproffsen :) hoppas att den har komme, jag är så nyfiken på att se hur den ser ut :)


jajja... de var väl de jag hade för den här gången...
ta hand om er där ute!
Puss terese

http://terese87svensso.bilddagboken.se
Lösen: fritidsledare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0