det spelande paketet :)

igår ringde de ifrån okq8 och sa att de hade ett paket där till mig som stod och spelade :) haha... babysittern hade komme :D
men eftersom jag inte hade någon bil hemma kunde jag inte hämta det eftersom det var ganska stort.
så idag så åkte vi dit när choffer kom hem från norrköpng och skulle hämta det.
när kassören kom tillbaka efter han hämtat det sa han:
- jaha, det är ni som ska ha det spelande paketet. alla här är jätte nyfikna på vad det är för något.

haha, lite roligt att det har stått där och spela för dom i två dagar nu :) 

vi är iaf nöjda med vårat inköpp :) hoppas bebisen kommer tycka om den med :)


jajja, det var väl dagens stora händelse... :)
hoppas ni har de bra allesammans! 

Kramar från jag 


Kommentarer
Postat av: sara

tack :D vi flyttar 1 juli :P hehe kram

2008-05-17 @ 14:24:39
URL: http://saramalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0