Det är över nu!

Ja imorgon är det äntligen dags för examen! Helt underbart och jag tror och hoppas på att man är godkänd nu. Men jag har inte hört något annat så det borde vara lugnt :) hehe...
Så klockan nio imorgon ska vi ses på skolan och äta lite frukost och sådär, sen klockan elva ska vi ses i skolans aula där våra intygg kommer delas ut, sedan efter det så blir det smörgåstårta :D mums!

Sen på eftermiddagen blir det att umgås med Eva, Sandra, Diana och antagligen Carro :) Kommer sakna massor allså! Sen på kvällen blir det att åka till Karlstad för att umgås med resten av klassen och äta mat och lite sådär... Det kan nog bli trevligt det med :)

Sen på lördag ska vi träffa Jimmy, Sara och MIchelle :) Ska bli roligt att se om gullungen växer något :) hehe... :) Sen på kvällen blir det väl att följa med älsklingen i något öl tält eller något sådant, men de blir nog inte hela natten, de orkar jag inte :P

Sedan på söndag ska vi ner till Åtorp och äta god mat och jag tänkte ta med och bjuda på en jordgubbstårta :) mm, de kommer nog bli smarigt det :)


Idagär det 41 dagar kvar :) Kanske mer, kanske mindre... Man vet aldrig :)

Kristoffer, du är mitt allt! Utan dig skulle jag nog inte ha fåt någon Fritidsledar examen imorgon :) Du har alltid funits där när jag har klagat som mest :)
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0