Bebis :)

Ja idag har vi vart och hälsat på en gammal klass kompis till Choffer som fick en flicka för lite mer än en månad sedan. Michell, gud vilken sött bebis :)
Roligta att träffa någon i våran ålder som har barn och vet hur allting är nu innan när man är nervös och inte vet någonting hur allt kommer att bli :) Så det var nog inte sista gången vi träffade dem heller :)

Igår så var vi till Magnus och Emeli och grillade och hade trevligt med dem och lite annat folk. Jag vet inte om jag har haft så roligt på någon fest sedan jag blev med barn. Jag skratta iaf så tårarna sprutta stundviss :) hihi.... :D

I fredags så var Emma och Martin här, först bowla vi, eller de, jag var inte med, jag orkade inte riktigt :P Sen gick vi hem hit och titta på tv och sedan gick vi och köppte kina mat för att sedan se på film :) Gör mysig kväll måste jag säga! Hoppas det inte dröjer för länge innan de flyttar till stan så man kan träffa dem mer sen :) hihi....


ja... vad har hänt mer då... inte så mycket mer än vad ni redan vet tror jag :P

hopp hopp... ne ni får ha de så bra allihopp :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: sara

hihi klart det inte var sista gången vi träffades ju :D:D jätte kul, o underbart kul att ni ska ha barn så vi kan umgås med våra bebisar med :D

2008-05-01 @ 21:55:20
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: sara

hihi jaa då blev det lite fel :P senil haha.. ja det hopaps ja med :D

2008-05-02 @ 12:30:59
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0