Muuu

Ja, jag kan säga att jag känner mig lite som en ko... Haha.... Vissa likheter finns ju iaf :)


Ja bebisen sparkar på som bara den nu, idag har det sparkat ganska mycket :) Men som tur är så gör dom inte så ont än som dom säkert kommer att göra...  Nu är de ju bara mysigt. Det är så roligt att se hur älsklingen lysser upp med när han ligger och har handen på magen och det sparkar till :) Underbart!
I lördags var jag till K-stad med syrran och då blev det att inhandla den första bebisdräkten, gör gullig var den :) Och på lördag ska Kristoffer och jag till örebro och bestäla barnvagn :) Det blir nog den vagnen på bilden i den färgen :) Sen ska vi ju ha en mjuk eller hrd lift till, men det har vi inte bestämt vilket än, de får vi se på lördag :)
Sen på måndag åker jag till Ullared för att handla barnklädder och massa grejer. Det kommer bli så roligt det med :) Hihi...

image134

Nu är man inne på den sista praktik veckan med, tänk vad fort 6 veckor har gått allså! Ujuj... Ska bli så roligt att träffa lite folk sen igen när skolan börjar. Tur att man har träffa sandra några kortisar den senaste veckan, blir alltid lika glad av den människan :)



Ja vad ska jag berätta mer då... Hmm, nja... Det får nog vara bra så för idag tror jag...
Men ta hand om er där ute!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0