Här igen...

Jag antar att det är dags att skriva lite igen :) Det var ju ett tag sedan nu :)

Barnvagnen är bestäld :) Det blev den jag hade med i det förra inlägget med en hårdlift till, och det kommer att bli så perfekt! Så nu tycker jag att tiden kan ta och springa på lite så det kan bli juni/juli där någon gång så ska vi hämta ut den, sen är de bara att invänta bebisen :)

Nu har vi fixat det mesta med grejer som vi behöver när bebisen kommer känns det som...
Skötbord får vi från syrran,
Vagga lånar vi av mamma och pappa (den vi hade när vi var små)
Barnvagnen är bestäld och det är bara invänta att vi ska hämta den i sommar.
Klädder är fixat till den första tiden, (det blir ju mer sen när man vet vad det är för någon som kommer ut)

Det vi har kvar att inhandla är ju täke, kudde, lite mer lakan, sen babymobil att ha över vaggan, sen blir det ju att köppa blöjor och krämer, oljor och allt det ju närmare förlosningen vi kommer... Men sen är det säkert med massor av mer saker som man ska ha som vi inte allt har tänkt på... Men det som är bra är att jag har en syster som tänker åt oss :) Det är ju så svårt när man inte har vart med om detta själv :P haha... Men sen kommer man ju att köppa massor av grejer som inte alls är nödväniga utan bara sötta :)
Men jag tycker att tiden kan gå nu så bebisen kan komma ut, det skulle vara så underbart :)



I fredagskväll var vi iväg och bowlade,  så roligt var de :) Skoj att man sprang på Emma där uppe i hallen med :) De är ju inte varje dag man ser henne... Tyvär...

Påsk afton var vi till mamma och pappa hela dagen. Den mesta tiden gick åt att härja med Emil, så go unge allså :) Och tänk, imorgon fyller han 2 år :) Så då blir det att åka på kalas med, mysigt och roligt :)

En sak till som är imorgon, Älsklingen och jag har vart vi i 3 år :) 3, underbara år måste jag säga. Älskar han mest i hela världen, och det känns underbart att få äran att bära hans barn :)
Du är den mest underbara människan på hela jorden! Jag Älskar dig!


Ja... Vad ska jag säga mer då... Det var nog de roliga i mitt liv det... hmm...
Hoppas alla har haft en bra och skön påsk!
Ta hand om er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0