Imorgon...

Ja äntligen har barnvagnen komme så imorgon åker vi till Örebro för att hämta hem den :) Hoppas att den blir så bra som vi hoppas på, och så snygg som vi tror att den kommer vara :) hihi... Ja de merks imorgon!

Nu ska jag snart ta och durcha och sen blir de att gå ner på stan en sväng för att träffa godingar från klassen :) Sen kommer nog mamma vid tre tror jag, och sen kanske det inte dröjer för länge innan älsklingen är hemma :) Jippi!!! :D


29 dagar kvar nu :) Hoppas det kan vara någon dag mindre :) Vad mysigt det skulle vara! Snart är vi verkligen mamma och pappa :) Men jag måste erkänna, jag kommer nog sakna magen otroligt mycke... Det är ju så mysigt när de rör sig och har sig där inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0