Barnvagn

Ja idag har vi hämtat hem den :) Och jag är jätte nöjd, och jag tror Choffer är det med :) Efter vi va i Örebro åkte vi till Degerfors och var barnvakt till Emil en stund. Trevligt :)

Igår så träffade jag Eva, Sandra och Carro på en fika. Det var roligt att träffa er, det kommer bli lite tomt i stan nu när Eva åker på EM... Men jag överlever nog de med, sen hoppas jag att jag får träffa Sandra till veckan igen :)

I morgon bär det iväg till Sunne för att se kusin Robin ta studenten :)  Ska bli roligt det :)

Ikväll blir det en hel kväll ensam med kanal 5 :)
19.00 Unga mödrar
19.30 Vänner
20.00 Frusna män söker :)


Haha, det var det roliga jag hade att berätta för idag :)
Ha en trevlig kväll :)

Pussi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0