Äntligen ny vecka!

Jag måste säga att det känns skönt att lämna dena vecka efter sig nu... Det har inte vart en lugn dag på hela veckan...

Måndag: Var till farmor.
Tisdag: Träffade Eva, Carro och Sandra för att fika. Sen kom mamma.
Onsdag: Till Örebro och hämtade barnvagnen, eftermiddagen barnvakt åt Emil.
Torsdag: Student i Sunne.
Fredag: Student i stan, studentkalas i Nyble.
Lördag: Födelsedags kalas på Cafe Pärlan, Till Degerfors och satte i en ny enhet till fläkten eller vad man säger till bilen (så nu blåser de kallare iaf än vad det gjorde innan vi behöver inte ha rutorna nere längre iaf  ;) ), tittade på studenterna när de gick in på balen.
Söndag: Tvättstugan.

Ja de är så min vecka har set ut... I fredags så var jag sååå trött men när vi skulle sova så gick inte det så jag låg och petade på Choffer hela tiden och han blev nog ganska trött på mig tillslut :) hehe...
Lördags kvällen var iaf lugn och skön. Efter vi tittat på studenterna så åkte vi först till Lillemors och köpte godis, chips och dricka, sedan upp till MC donald och köppte med mat hem för att sedan anlända i soffan och titta på sista halvleken i fotbollen. Som givetviss Sverige förlorade, blev du arg då EVa ;)
Det merktes att det var längesedan vi hade en sån "mat och godis" kväll för gud vad konstig i magen jag blev. Det var längesen med både mc donalds och godis, men det var riktigt gott igår :) Är inte sugen på sånt längre nästan vilket är bra visseligen :) hehe...
Skönt att älsklingen har vart hemma idag, jag har vart så seg idag med... Han har vart underbar som har sprönge mellan lägenheten och tvättstugan + att han var till maxi och handla och gjorde mat sen :) Du är guld värld hoppas du vet det :)  

Ja dena veckan har jag bara lite med planer än så länge...
Onsdag ska jag till barnmorskan mäta magen och lyssna hjärtat. Vi ska även skriva ett förlossningsbrev som jag ska ha med till förlosningen när det är dags så barnmorskorna vet lite om hur jag vill ha det.

Torsdag morgon ska vi iväg och skriva i faderskapspappren och gemensam vårdnadspapper bra att ha det gjort om det skulle hända mig något eftersom att det bara är jag som har vårdnaden om barnet och allt annars...
Sedan torsdag eftermiddag/kväll ska vi till Farbror Magnus, han fyller år så då blir de kalas där :) hehe...

Så vill någon hitta på något i veckan så vet ni vilka dagar jag har tid :) hihi....
Nej nu tror jag att jag ska säga god natt faktiskt... Är lite trött... Men ni får ha de så trevligt allihoppa där ute :)

Pussi puss

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är jätte skönt att ha papprena färdig skrivna när bebis föds det hade vi med.. så slipper man tänka på allt sånt då med.. hoppas det går bra hos bm du får berätta sen hur mkt du har växt o hur många slag er bebis hade på hjärtat :D:D

2008-06-15 @ 22:11:22
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis grattis grattis!! :] ni kommer att bli underbara föräldrar.

2008-06-23 @ 10:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0