Uppdatering :)

Ja, det är nog dags att börja blogga lite igen tror jag :) Men ibland känns det inte riktigt som att tiden räker till... Det är nog så att vara småbarnsmamma :) hihi...

En helt klart underbar sommar! Men det är nästan att jag börjar längta efter lite regn nu, mest för Selmas skull... Man vet inte riktigt vart man ska göra av den lilla godingen eller vad man ska ha på henne... Värmeutslag är ju iaf något hon har fått känna på efter dena sommare... Min stakars lilla prinsessa...

Måste säga att tiden går väldigt fort, jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen... Gumman växer och blir störe och igår så helt plötligt när jag låg och titta på henne så yra det till och sedan låg hon på magen.. :) Min gumman 5½ vecka gammal, ska bli roligt att se när hon gör det nästa gång!
Det är även andra veckan som jag är hemma själv med henne, pappa har börjat jobba igen men vi klarar oss ganska bra själva. Men det är underbart när han kommer hem :)

Vi har även köppt "ny" bil En saab 9-5 en 98... Känns bra och vi är nöjda skönt att slippa den där audin allså... :) Medans vi köpper en 98års model så springer mina föräldrar iväg och köpper sig en varsin 08... Det är de helt klart värda :) Så som dom jobbar och sliter....


Nej nu ska jag greja lite här hemma innan det är dags för gumman att äta mat :)

Tänkte även säga att alt är bara bra med oss och vi stor trivs i våran lilla familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0