Nej det är ingen vanlig dag...

För det är Tesas föddelsedag, hurra, hurra, hurra :D
Ja då fyller man år idag... Tänk, hela 21 år :) hihi....

Vad händer idag då...
Jo på förmiddagen så har jag grejat med allt som ska komma i årdning här i lägenheten innför helgen när det är kalas för familjen. Det blir ju även första titten för dom flesta att se lägenheten så det vore ju roligt om det kunde vara lite årdning :)
Sen träffade jag Carro vid 1 då vi bestämde oss för att gå till maztis och äta mat för att firra min föddelsedag och för att Carro klarade körkortet idag :)

Sen vid 5 så är de ju praktik som gäller... Så ser min dag ut, mysig va?

Sen ikväll kommer jag komma hem till min underbara älskling! *dagens höjdpunkt*

Jajja... så ligger det till... Hoppas även Ronnie och Jenny får två sköna veckor där borta i Miami... Lyckostar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0