Ingen känner mig såväl som du!

Ja nu är man inne på den 3e praktik veckan, nu är de bara 3 kvar... Och då är de lov nästa vecka och då ska jag bara  vara på praktiken i 2 dagar... Uj, tiden springer iväg allså!

Vissa dagar nu så käner jag bebisen ganska mycket, men vissa dagar är det knappt inget. Jag längtar till den dagen då Choffer ska få känna de första sparkarna med :)
Men jag försår inte, jag tycker inte att magen växer något... Det känns som jag har kommit till en punkt och har stanat där! Hmm... Hoppas den börjar växa snart iaf...
Vi var till Syrran förra helgen och spelade spel, och när vi kom dit så vissade Emil mig vart bebisen låg, och sen när han skulle sova så kom han och gav bebismagen en god natt puss :) Jag tyckte att det var så gulligt :)
Han är snart 2 år men det känns som att han på något sätt förstår vad som händer. :)



Till helgen så ska vi på 20 årskalas med, det ska bli roligt det! Ska bli roligt att komma ut ett tag med. De senaste helgerna har vi ju bara greja i lägenheterna... Så jag tror det kan bli skoj :)

Får se om jag ska följa med älsklingen och åka lastbil på söndag med. Han får ju sin nya bil idag, och han är ju så stolt nu :) 

Men i veckan måste jag  baka och greja en del med... Jag fyller ju år på onsdag men det blir inget kalas förens lördagen efter eftersom jag har kväll på praktiken på onsdag... Mycket bättre att ta de på helgen med så kanske de flesta kan komma :) 


Jajja, ne nu ska jag ta och durcha och sen äta lite mat och sådär... Men ha det bra allihopp så höres vi :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0