Solen skiner :)

Ja vilket väder vi har :) Så underbart skönt! :)
Idag vaknade Selma vid nio och ville ha mat så då klev hon och jag upp ur sänge. Efter att hon hade äte så var det min tur att äta och greja lite. Sen vid tio så la jag ner gumman i vagnen för att sedan ta en timmes promenad :) Så underbart skönt var det!
När vi kom hem sa var Selma jättepigg så jag la henne under babygymet en stund, då ringde Kristoffer och min stakars älskling är i norge och har antagligen bröte eller stukat foten... Så när han kommer till stan sen så blir det att följa med honom till sjukhuset. Tycker synd om han...

Igår var vi  ner till Åtorp en sväng igen. Där träffade vi Emil och hans familj :) Mamma och pappa bjöd på mat och äppelpaj :) mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0