rubrik

Måste börja med att säga gud vad skönt att slippa st¨ålande solsken! Jag vet jag är konstig, men jag är som jag är ;) Jag längtar faktiskt till hösten nu... Tänk er vad mysigt att kryppa upp i soffan en grå höst kväll med massa tända ljus och god mat! Fy vad underbart!

Brist på fantasi om vad jag ska skriva så får jag väl berätta om vad vi har gjort i helgen :)
I fredags kom mamma och pappa hit, mamma färgade mit hår :) Såå skönt det var över ett år sedan jag gjorde det. Så nu är det ljusare faktiskt, och så ljus som jag är nu har jag inte vart sedan jag var naturligt blond :) Men det får gå några veckor till nu så ska jag färga det änu lite ljusare tror jag :)

I Lördags var vi och köppte en spjälsäng till gumman :) Sen var vi till Choffers mormor och åt mat :) Gud vad jag älskar hennes mat, den är underbar! Sen på kvällen blev det att ligga i soffan och titta på film :)
I Söndags tog vi oss en tur till Vingåker så jag fick ett par jeans av älsklingen :) Sen åkte vi vidare till Örebro och gick på Ikea där vi inhandlade grejer till Selmas rum, så nu ser det verkligen ut som ett barnrum där inne, så mysigt :)
Ja sen på kvällen blev det att bada snuttan och se på film.

Inatt har Selma sovit själv inne i sitt rum och det gick så bra så :) Hon somnade till och med lättare där inne än vad hon gör inne i vårat rum :) hihi...
Så underbar är hon det lilla livet :)

Idag händer det nog inte så mycket... Får se om vi ska träffa Carro sen eller hur de blir...

Imorgon ska vi till BVC, väga och mäta Selma :) Ska bli roligt, nu är det ju ändå två veckor sedan :)
Vi ska även träffa Sandra imorgon för en promenad! Så bli underbart det!

På onsdag är älsklingen ledig så då får vi se vad vi hittar på för skoj :)

Ja det är de planerna som vi har inför veckan... Sen får vi se om det händer någe mer :)
Ni får ta hand om er, allihoppa!
Puss från min och Selma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0