Jopp

ja det blev allt Monopol igår :) mysigt och roligt och jag tog hem segern :D hihi...

Selma ligger nu här i soffan brevid mig och sover, om en stund är de dags för mat och pyjamas på för henne. Sen är det förhoppningsviss sex timmarssömn som väntar! Ganska gott både för henne och mig...
Imorgon ska vi till BVC igen och se om hon har växt något, alltid lika intressan! :) Men jag antar allt att hon är några gram tyngre och några centimeter längre :)
Det finns nog ingen som kan förstå hur underbar hon är :) Jag älskar henne så!

Kristoffer är så underbar! Så gott när han tar hand om lillan på morgonen och jag får sova en sund extra... Det behövs allt ibland! :)
Selma och jag älskar dig massor! Men de visste du ju redan ;) hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0