Helg :)

Ja då är de helg igen... Känns skumt, man blir så dag vilsen nu när älsklingen har vart hemma och sjukskriven sen i måndags... Min stakare hoppar på kryckor han nu :( Men foten brjar väl bli bättre men det är låång ifrån bra! Så i mondags kväll och i tisdags morse så var syrran här och hade hand om Selma eftersom jag var med han till sjukhuset eftersom han inte kan köra själv. Visst vi hade kunna haft med henne men det känns lite små träligt... Hon ska inte behöva vara på sjukhus i onödan, hon har redan fått vart på det så mycket redan i sitt liv....

Ja idag så har jag städat och greja, sen så var jag och hämtade pizza till oss som vi åt idag :) Gott! Sen nu i eftermiddag så har Emeli, Robert och Vincenth vart här och hälsat på en sväng :) Det är så roligt att träffa andra som har barn, Vincenth och Selma skiljer det ju bara två veckor mellan ungefär så de är ju ganska lika i utvecklingen med :) Roligt :)

Ja till veckan så är iaf Älsklingen hemma tills på onsdag kväll, sen får vi se hur de blir... Sen så får vi se om jag ska träffa Emeli och Vincenth en sväng, får även se om de blir att träffa Sara och Michelle oxå :) Det var längesedan nu så det vore roligt :D Tack så mycket för kortet föresten! Det var så finnt så :)

Ja igår var jag även på återbesök hos MVC, roligt att träffa Eva-Lena en sväng och få sitta och prata med henne :) Fick nytt recept på p-piller nu med så det blir att börja med det så fort som möjligt med. Hon fick även kort på Selma och Emil (min syster gick hos henne med när hon väntade honom), så hon blev jätte glad :) hihi... Vi fick även veta att nästa gång så vi ska ha en bebis så får vi ha Eva-Lena igen om vi vill det, och absolut det ska vi ha, hon ä ju så go :)


Jajja, nej nu ska jag gå och mysa med familjen :) Ha en trevlig helg med er allihoppa!


Kommentarer
Postat av: sara<3 Michelles mamma

hih så lite så =) ja vi måste planera in en dag vi kan träffas ju.. på torsdag är ja upptagen iaf då ska vi tatuera oss.. men innan det kan vi ju ses? höras av ibörjan här på veckan o boka en dag juh.. var ju evigheter sen vi sågs ju :(

2008-08-31 @ 00:12:16
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0