6/8-08

Är det höst nu eller är det bara jag som tycker att det känns så? :)


Finns det något som är så underbart som när man går in till sin lilla gumma när hon vaknar och man börjar prata med henne och man får världens leende tillbaka? Det går inte beskriva med ord hur det känns! En sådan sak måste upplevas! Tänk att man kan älska någon så liten så mycket! Det är helt otroligt! Om något skulle hända henne nu då skulle jag nog gå under! Hon är verkligen det bästa som finns, ja pappa (Kristoffer) är ju inte så dum han häller... Utan de två i mitt liv så är inte jag någon. Jag älskar er!

Igår var vi till BVC, ja hon växer kan jag ju säga, nu väger hon hela 4100 gram och är 54 lång :) Min stora tjej!



Nej nu är det lika bra att försöka att sova, jag har ju gumman själv inatt, pappa är ju i Norge en sväng igen.

Killikill i maggroppen, nu stänger jag dagboken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0