10/8-08

Nu är det söndag igen... Tänk vad fort tiden går...

I tisdags blev det en härlig promenad med Sandra, blir så glad över att hon tar sig tid att åka och hälsa på ibland :) Man blir så glad av att umgås med henne :)

I onsdags var Älsklingen ledig så vi passade på att handla upp matförådet en sväng igen, och till middag blev det älsklingens underbart goda kyklinggryta :) mmm, han är ju så duktig på mat den lilla rakarn!

Torsdags eftermiddagen tillbringades med Emma och Jenny! Sååå roligta att äntligen få träffa er tillsammans det blir ju jämnt så mycket skratt när vi ses! Synd att det inte blite lite oftare bara...
Ja i fredag skikade Emma sms med och berättade att hon och Martin flyttar till stan den 1e oktober, vi kommer nästan bli grannar med! Underbart! Hoppas på många promenader med dig nu :)

I fredags så var vi (Selma och jag) med mamma, pappa och Emil till Örebro, vi var till barnens ö och vandrade omkring i Wadköping. Sedan begav vi oss till Marieberg för en fika. Det hela avslutades med att Choffer kom ner till Åtorp och vi åt mat där. Mycket skratt blir det nu för tiden när man är där nere :)

Lördagen tillbringades i Karlstad med Selma, Kristoffer och Erik. Där inhandlades klädder till mig och Selma. Vi köppte även en ljutningsatts så vi skja ljuta av Selmas hand eller fot :) Kommer bli ett underbart minne det!
 På kvällen satte jag mig även och skrev ut lite kort och satte in i album :) Roligt nu när man kommer få ordning på allting :) Det enda som behövs nu är en ny kamera, men den får nog vänta ett litet tag till...

Idag så är det tvättstugan och sedan ska vill till Magnus och Emelie en sväng... Sen är det väl dags för älsklingen att åka till Norge igen...

Till veckan hoppas jag på att Diana ska komma och hälsa på, har knappt pratat med henne sen vi slutade skolan i Maj... Känns tomt.... Men det kommer nog bli ändringar på det hoppas jag :)
Får väl se med om vi ska träffa Emelie och lilla Vincenth med ifrån föräldragruppen :) Ja vi får väl helt enkelt se vad som händer :)

Hoppas ni får en bra vecka allihoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0