Pretty Woman, havregrysgrött och underbart väder :)

Ja helt otroligt vilket väder det är nu allså! Solen skiner på dagarna och det är varmt ute :) Idag så tog vi och åkte ner till Långerud till choffers pappa med familj så vi har sutit ute ganska länge idag, och de känner jag i ansiktet nu :) Lite rödmossig är jag allt. Bara hoppas att jag klarar mig ifrån pigmentfläckar... Skulle ju inte vara sååå roligt om jag skulle få det inte.. Men men, det återstår att se :)

I veckan blir det åter igen examensarbete........inga komentarer........
Sen på tisdag är det dags för ett nytt besök hos barnmorskan, mäta magen och lyssna på hjärtat. Det ska bli roligt att se om magen har växt något sedan sisst jag var där. Jag själv tycker ju inte att det händer så mycket med magen, växt mässigt iaf. Men jag känner mer och mer rörelser och endel känns lite läskigt :) Men ändå mysigt på något sätt :)
Sen på torsdag ska vi iväg på våran första föräldragruppsträff :) Hoppas att det blir bra... Lite nyfiken på vad det är för folk som är där, om man känner igen någon eller hur det är. Men jag har en svag känsla av att vi säkert är yngst. Men de blir nog bra ändå, jag menar Choffer och jag som är så charmiga ;) haha!!

Ja nu har jag just äte upp en talrik med grött och sitter och små tittar/lyssnar på Pretty Woman. Helt underbar film, det var ett tag sedan man såg den :)



Jajja... Det var nog allt för dena gången :)
Ta hand om er där ute :)
Åuss o kram från mig och bebisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0