Nej det är ingen vanlig dag...

För det är Kristoffers födelsedag! Hurra, hurra, hurra :)

Tänk, liten har blivigt stor :) Hihi!
Ja så ikväll kommer det en gammal klasskompis till han från Södra viken så det blir lite tårta och sådär...
Sen imorgon kväll kommer Choffers mamma och syskon på fika, sen på lördag kommer min familj in och ska gratta, hans pappa m familj, farmor o bengt, mormor o roland, morfar o anna-lena. Sen på kvällen kommer erik och några till.... Så nu är de full rulle ett tag igen :) men de e roligt att det händer något iaf :)

Annars den här veckan så har jag vart på skolan och greja med examensarbetet... Det känns som att jag iaf kommer att bli färdig med de... Men sen får vi ju se hur det kommer att gå med intervjuverna med... Ajja, de löser sig tillslut iaf :) Jag är på gång iaf! SKÖNT!


Ha en bra helg allihoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0