lallllllaaaalla

hopphopp...
då kom man hem från skolan för en timme sedan då ungefär... borde sätta mig och börja läsa in mina från varotimmar kom jag på just nu... hm, ja det vore en bra ide att ta tag i :) mm... men får ta och blogga lite först :)

jag blev så mys suggen, tänk er vad underbart gott att bara kurra in sig i en filt med några vänner runt sig med tända ljus och en mysig film och lite spel spelande :) gud vad underbart! ja det vore värt att fundera på.
men ikväll blir jag ju själv hemma som vanligt så då får det bli att tända ljus för mig själv och slå på en film och bara tycka synd om mig själv :)
måste säga att ensamheten tar lite på en nu såhär på hösten, på sommarn går de allt bra, men ibörjan av hösten är de bara tråkigt. det är okey när snön kommer för då blir det ju endå ljust på ett sätt :)
haha... vad bra jag är på att tycka synd om mig själv ;) men någon gång får man väl göra det med:)

kristoffer, jag saknar dig och du är alltid med mig! pussipuss på min prins ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0