Helg :)

Måste säga att det ordet är underbart när det formas i munnen :) och det är sådana här dagar när man har vart i skolan en stund man ska inte jobba och man har en hel helg framför sig det är då man kan tycka att det kan vara trevligt med att städa, idag är en sådan dag, så det gäller att passa på under tiden man vill :) haha....

efter jag var i skolan kom storebror hit en sväng och drack en kopp kaffe, och han passade på att spela lite ps3, så nu dröjer det väl inte så länge förrens han har det han med... :)
Ikväll ska vi till Magnus och Emeli och äta mat och se på Idol och spela spel, så det blir nog mysigt det :)
Annars så blir det nog en lugn helg för min del. Men det kan man ju aldrig säga aldrig om :) haha... Jag vet ju hur jag är ;)

Trevli helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0