bowling

igår var vi iv'g och bowla med några klasskompisar till mig... ujuj... vilken otroligt härlig kväll :) det är ju inte varje helg man får sin fylla av drinkarna ute, men igår lyckades både choffer o jag... det var inte biligt, men det var jävligt roligt :) haha...
men det var nog tur att jag gick hem när jag gjorde... annars vet jag inte hur det kunde ha slutat ;) haha...

nu har älsklingen åkt för att jobba igen... jag förstår inte att det är så jobbigt att han ska åka på en söndag. jag borde ju bli van någon gång tycker jag... men börjar att få svårt att tro det nu... men men.. så är det...

annars händer det inte så mycket här hemma... allt rullar på som vanligt...
hoppopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0