återigen hemma :)

Borta bra men hemma bäst :)
måste säga att veckan har vart helt underbar. det är ju inte varje dag man går upp till ett dukat frukostbord och att man varje dag får maten serverad. Mormor Monica har allt vart en ängel i veckan med maten. men visst, ibland får man lite för mycket av de goda :P
 så nu har man set fotbolls arenan där Tord Grip en gång i tiden började. ganska häftigt att se att en sån liten ort har en sån pass stor arena som dom hade, och jag vet inte hur många fotbollsplaner dom hade... :) 
det var inte häller helt ovanligt att man blev utskälld av hundarna där uppe, eftersom att nestan varje hus har en älg hund och en hundgård på utsidan, och det var ju så, började en att skälla så började alla :P 
det var även roligt att få se Rolands alla grejer som han har där uppe... han har ju ändå rest väldigt mycket i världen så det är ju allt från budda statyer till pilbågar... :)  

ja så de där huset som det nu ser ut som att det inte blir så mycket med... eftersom att det stigger ganska mycket i prist genom budningen... tyvär... vi tycker ju verkligen om de där hust :( men men, det kommer väl nya hus, men tyvär inget som det där.

idag ska vi till mamma och pappa och äta rotmos och värmlandskorv, mums mums det :) ska bli roligt att träffa min lilla stjärngosse med, moster sknar allt sin emil nu :)

ne nu ska jag gå ocg pussa på min älskling och störa han lite så han inte kan spela tv spel :P haha...
ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0