Våran semästerdag i Norge ;)

Ja, eller kan man säga min?? :)
Ja då bar det av iväg mot Norge med älsklingen i lastbilen igår då... Jag semästrade och han jobbade ;) Men det är ju så, det är ju inte varje dag han kan umgås med mig och samtidigt få betalt ;) hihi.
Vi lämnade Kristinehamn vid halv 7 eller något, sen bar det av mot vårt slutmål, Brambhu eller hur de nu hetter i Norge dit vi skulle.
 Så när vi var i oslo så blev nog jag helt plötsligt super aktiv och det är ju lätt att vara det när man sitter i en lasbil och måste ha bälte på sig. Så vad gör jag, jo jag tar fram kameran och jag tar kort på allt jag ser, folk som sitter och väntar på bussn, folk som, springer nunor i bilar... Ja allt som jag kan ta kort på när jag är på lite udda humör.

Och mitt uppe i allt frågrar Choffer mig:
(han) - Är du trött älskling och skrattar?
(hon) - Ne, jag har bara roligt, säger jag och är på väg och dö av skratt :)


Men efter ett tag så lugnade jag ner mig, som tur va kanske...
Vi hade åkt yterliggare en bit då jag helt plötsligt hör hur Choffer sitter där borta bakom ratten och mumlar...
Så jag frågade vad han sa. Men då började han bara att skratta och vägrade först att säga vad han sa. Men efter en liten stund sa han såhär med ett leende på läpparna:

-Jag har börjat prata tyska för mig själv på kvällarna när jag har tråkigt. Här om dagen räknade jag till hundra.

Och jag som redan då var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen var på väg att dö! Ja av skratt allså :) Ja fy fan vilken kväll de blev allså....
Mycket skratt och mycket mys :)

Dena dag, allså hemvägsdagen har varit betydligt lugnare än igår. Kan bero på att jag har haft on i magen, att jag har sove och läst och ja pussa på älsklingen med :)
Lägger upp lite bilder från dessa Norge dagar med ;)

Ja nu är det midsommar med te helgen, allt som man ska dricka är inhandlat och så... Så då åker vi ut på sjön och ska tälta på någon ö och ja, grilla, dricka gott och ha det bara helt underbart skönt :D

Vi hörs efter eller under helgen! Så ni får ta hand om er!
Puss
Terese Svensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0