God Kväll Världen

Prison Break
Ja då har man börjat att titta på säsong 1 igen då.... Och fy fan va bra det är! Längtar till den andra säsongen kan komma ut så man kan köppa den så man någon gång kan få se fortsätningen ;) Eftersom att vi inte har 3an så kan jag ju inte se det när de går på tv...
Och man kan ju inte säga annat än att Wentworth miller är helt underbart snygg! Han är nääääästan lika underbart snygg som min Kristoffer är :P

Annars händer det inte så mycket. Har haft lov i två veckor imorgon. Så jag jobbar ibland och åker lastbil ibland, är ute ibland :) Och till helgen är det midsommar får se hur det blir om vi lyckas få igång på magnus båt så man kan fira midsommar på sjön igen...  Grilla lite, äta god mat och dricka en del gott! Det skulle vara helt underbart!
Jag och älsklingen i ett aldeles eget tält ;) och massa andra människor i andra tält :P Och förhoppningsviss så skulle jag ju då kunna få invigga mit stormkök :)

Ta hand om er där ute :)
Puss från någon som är sååå lycklig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0