Coca Cola

Måste säga att det är underbart gott :)

Idag har det inte hänt så mycket... Vart hemma mest, sove. Känner att deta kommer att vara ett väldigt långt lov... Jag vet iaf att jag inte är den som trivs med att vara "arbetslös" så jag måste se till att få ett jobb sen när skolan är slut annars vet jag en som kommer att vara mer eller mindre galen iaf :)

Var och tittade på lägenheten idag med. Ja vad kan man säga mer än att den var helt perfekt? Men den hade vart mer perfekt om köket hade vare större! Då hade vi inte tvekat. Det jag tyckte mest om i dena lägenheten det var att badrumet var något större än det vi har nu, men det är ju ändå köket jag vill ha större. Vi får ju inte riktigt plats med alla våra bunkar och maskiner som vi har :)
 Sen är vi ju ändå kära i vår lägenhet med. Vi har ju fått gjort den som "vi" vill, det skulle vi ju inte få i den här. Så därför tar det ju emot lite det med.
 Så vi kom fram till att vi ska lugna oss lite och fortsätta att leta lite. Får se om det dyker upp någe intressant som kan vara mer perfekt än den vi titta på idag.

Annars händer det väl inte så mycke mer...
Choffer åker till Höljes i helgen, så då blir jag själv hemma från Fredag till Söndag...
Tänk att när han var till höljes förra året så var jag här i lägenheten och slippade på vägarna för att få dom färdiga för att tapetsera :) Så snart har vi vart sambos i ett år :)
En helt underbar tid måste jag säga! Älskar dig min snutt!
Saknar dig väldigt mycket här hemma.
Gasa på så du snart är hos mig igen! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0